diumenge, 16 de juny del 2013

Possible o probable? Camí cap a una vida més tranquil·la.





Possible o probable? Camí cap a una vida més tranquil·la.

Si confonem el possible amb el probable, el nostre estat anímic serà tan volàtil com la borsa.
Si penso que em moriré de gana pot ser possible, però no probable.

El meu estat anímic em farà disminuir les meves capacitats per afrontar les adversitats.
Què fer? Informar-me de la situació, preguntar a persones de confiança com ho veuen des de fora i veure què puc fer.

Tinc més consciència i puc distingir entre el possible o el probable.

Actuo en conseqüència.

Rebaixo l'estrès i la tensió interior. Pas a l'acció, no em quedo paralitzat o surto corrent.

Please, no confonguem el possible amb el probable. Crec que és un tema crucial per al nostre estat mental i emocional. I al mateix temps corporal (tenir més o menys tensions).

Per saber mes, cursos Open Mind, Open Body.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

La seva opinió ens interessa!