dijous, 13 de juny del 2013

Ningú se sent tòxic/a. Sempre són els altres.

Us heu fixat que ara es parla molt de la gent tòxica? 

Curiosament quan parles d’això, ningú se sent tòxic/a.  Sempre són els altres. 

Si volem tenir relacions més tranquil·les i madures, cal veure quina és la nostra part en el conflicte.  Si jo penso que tinc un 90% de raó i l’altra part només un 10 %,  difícilment podré millorar la relació. 

Aquest és el primer pas, quina part de responsabilitat meva hi ha en el conflicte? A partir d’aquí puc començar a veure l’altra persona, si no només veig el que jo penso i sento sense posar-me al lloc de l’altre/a.  

El segon pas és veure parts positives de l’altra persona. Si em costa molt veure-li parts positives, segurament vol dir que qui s’ha de flexibilitzar sóc jo mateix/a. 

Tothom té coses positives. Si faig un exercici diari de veure la part positiva de les persones, faig un favor al món i a mi mateix/a, ja que cada vegada també veuré més coses positives de mi mateix/a. 

És construir una altra manera de veure els altres i a mi mateix/a.

Per saber-ne més, cursos Open Mind, Open Body.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

La seva opinió ens interessa!