dijous, 30 de maig del 2013

Reenquadrar pensaments

És una tècnica que ens permet canviar pensaments negatius per uns altres més positius. És obrir-se a una realitat més àmplia. 

De vegades ens quedem amb una sola visió d'una situació i realment hi ha moltes formes de veure-ho. 

Si a poc a poc vaig aprenent a reenquadrar pensaments, m'estic creant una realitat molt més transitable, molt més fàcil de portar. 

Si canvio els meus pensaments, les meves emocions també canviaran. Fins i tot notaré que el meu cos està cada dia més relaxat, menys tens. Val la pena practicar aquesta tècnica.

Exemples:


  • Estic malalt/a: Estic recuperant energies per tornar al món amb més forces.
  • M'ha deixat la parella: Oportunitat per conèixer gent nova, oportunitat per fer-me fort/a davant l'adversitat.
  • S'ha mort una persona estimada: Valoraré encara més la vida i les persones que m'envolten.
  • He de treballar: Escullo treballar i així disposo de diners per estar més tranquil/a.
  • He fracassat: He après molt i em servirà per a properes ocasions.

Per saber-ne més, cursos Open Mind, Open Body.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

La seva opinió ens interessa!